Documente solicitate de evaluator de risc pentru a fi consultate
Documente solicitate de evaluator de risc in vederea realizarii analizei de risc:
- Certificatul de înregistrare al societății;
- Certificatul constatator al punctului de lucru;
- Actul privind dreptul de folosință asupra spaţiului/terenului;
- Planul de pază;
- Proiectul, jurnalul și contractul de service al sistemului tehnic de securitate;
- Schiţa obiectivului (releveu);
- Contractul de prestări servicii cu societatea specializată de pază;
- Contractul de prestări servicii de monitorizare şi intervenţie;
- Organigrama societăţii;
- R.O.I./R.O.F./politici de securitate;
- Situaţia evenimentelor infracţionale care au avut loc în ultimul an în societate;
- Asigurări pentru persoane/bunuri.
Pentru alte detalii despre legislatia privind analiza de risc la securitatea fizica, va rugam accesati blogul nostru: Blog analiza de risc
Un evaluator de risc profesionist o sa va ajute.