Documente solicitate de evaluator de risc pentru a fi consultate

Documente solicitate de evaluator de risc - legislatie analiza de risc

Documente solicitate de evaluator de risc in vederea realizarii analizei de risc:

  1. Certificatul de înregistrare al societății;
  2. Certificatul constatator al punctului de lucru;
  3. Actul privind dreptul de folosință asupra spaţiului/terenului;
  4. Planul de pază;
  5. Proiectul, jurnalul și contractul de service al sistemului tehnic de securitate;
  6. Schiţa obiectivului (releveu);
  7. Contractul de prestări servicii cu societatea specializată de pază;
  8. Contractul de prestări servicii de monitorizare şi intervenţie;
  9. Organigrama societăţii;
  10. R.O.I./R.O.F./politici de securitate;
  11. Situaţia evenimentelor infracţionale care au avut loc în ultimul an în societate;
  12. Asigurări pentru persoane/bunuri.

Pentru alte detalii despre legislatia privind analiza de risc la securitatea fizica, va rugam accesati blogul nostru: Blog analiza de risc
Un evaluator de risc profesionist o sa va ajute.